Ojoj vad länge sedan...

Oj vad tiden har gått, har inte skrivit sen april. Hela sommar har gått och barna hunnit börja skolan igen, massor har hänt här sen sist. Jag började jobba i juni på ett nytt jobb började inom hemtjänsten i Norrtälje, trivs super bra och roligt är det :)

I juli fick jag tillträde till min lokal som jag har tänkt jag ska jobba med naglar i dom dagar jag är ledig från hemtjänsten.... Ring och boka en tid om du vill komma och göra dina naglar fina och fräscha, har ni inte mitt numer kan ni mejla mig på [email protected] (då får ni också veta priserna)

Min lilla Milo har nu också börjat på dagis i augusti, har varit ett riktigt pyssel i sommar att få i hopp de med barnvakt när jag har jobbat jag och L har jobbat nästan samma dagar :-/

Har inte tid att skriva mer just nu får fortsätta senare, sitter på bussen till Stockholm och ska kliva av nu.

// Ingela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0