Torsdag

Finnar Gud vad jag hatar dom, dom ploppar upp i tid och otid. Vakna i morse med en gigantisk finne på kinden, den fanns inte där i går utan har kommit till på några få timmar, stor och gul var den usch...

Till något annat, drog i väg ut på landet i dag hem till min syster som inte för länge sen flytta till hus :) super mysigt hus och fin tomt. Vi slog oss ner på en bänk i solen medans barna lekte.

Efter ha varit där ett par timmar bar det av hem åt igen, tänkte jag skulle hinna handla på Ica innan Ella skulle hämtas på dagis. Men när jag nästan var hemma ingen kom jag på att jag glömt min väska hos min syster med plånboken i. Så det blev ingen handling men i stället åkte jag ner till barnen skola :) Träffade lärarna prata lite med dom och bokade in tider för utvecklingsamtal för två av barna.

Nu på eftermiddagen väll hemma igen har jag suttit och pillat med mina naglar, filat och lagt på ett lager gelé till, så nu är dom fina igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0