Ruggugla till granne!

Den morgon började inte så bra, bråkade med en av mina grannar.

Ett ungt par flyttade in i lägenheten under mig för en vecka sedan. I morse hoppade hon på mina barn i trappen och gormade åt dom att dom låter för mycket i trappen, när det ända dom gjorde var gå i den för vi skulle i väg till skola och dagis.

Jag kan inte hålla käften så jag plingade på och i fråga satte varför hon skällt på mina barn. Som svar fick jag, att hon försökte sova vi hade väckt henne. Och jag skulle se till att mina barn var tysta, sen påpeka hon att barna hade sprungit upp och ner i trappen i går.

Men va fan det är en trapp för alla så klart barnen går i trappen, och i går ja dom gick i trappen då med, barnen var ute på eftermiddagen och lekte Mike kom in en sväng och hämta bollen och Louisa 10 min senare och hämta ett hopprep, men man måste få gå i trappen. Jag tala om för henne att det är ett område med mest barn familjer här så det är bara att gilla läget.

Hon avslutade samtalet med att hon skulle anmäla till fastighets bolaget att vi stör henne. Då sa jag anmäl hur mycket du vill, vi har inte gjort något fel.

Bli så trött på såna grannar som ska klaga för ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0