Fullt ös :)

I dag har jag haft min syster Patricia ( http://smokingcankill.blogg.se ) hos mig och hennes son Jack som är lika gammal som Milo.

Vi började förmiddagen med kaffe och frukost, sen lite lek för barna innan det blev dags att sova middag :)

Medans dom små sov passade jag och syster på att avnjuta kaffe och lite nikotin på balkongen i lugn och ro fick lite sällskap av min vän Anna också.

Strax innan syster åkte hem kom Monica upp :)

Så den här dagen har gått i ett kommer somna ovagat i kväll.

Just nu är alla mina stora barn på fotboll, dom har följt med Wilma och Keisha som har träning i kväll. Och jag sitter inne hos dom små som precis har somnat, mina små pluttisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0