Söndag

Idag har vi haft en lugn skön söndag, småttingarna vakna strax innan 8 i morse, satt och mös en stund i soffan med dom och titta på Bolibompa.

Sen runt halv 10 kom dom stora barna upp, gjorde frukost och satt och prata länge med barna, dom började diskutera en film som dom såg igår ( tomten är far till alla barn en svensk komedi ) det var vilda diskutioner om den framför allt Mike undrade vad dom gjorde i garderoben i början av filmen ( dom som inte har sett den så kan jag tala om att det är två som har sex i garderoben man får inte se men höra dom ) Han undrade vad dom hade för sig där inne, Wilma och Louisa försökte förklara för Mike, det lät så himla kul. Louisa sa -Du vet Mike dom pussas och kramas och gör sånt som bara vuxna får göra.

Det är min Louisa de :)

Efter frukosten satte jag igång med kalas korten, Keisha och Louisa ska ha kalas Disco på lördag för sina kompisar för att dom har fyllt år, 20 kompisar ska dom få bjuda så får vi se hur många som kommer.

Resten av dagen har jag städat och plockat här hemma, hunnit med en kaffe med Anna och Monica :)

I kväll kommer min älskling hem längtar såå han har jobbat borta hela veckan, saknat han massor :( så i kväll blir det mys :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2012-02-05 @ 19:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0